Jak umírají dobré skutky
Je to pár dní, možná už týdnů, kdy mi v příchozí poště přistál mail. Že za kolik by byla reklama na tik.cz. Dobrá, proč ne. Odpověděl jsem, že za něco málo a o co že jde.
Obratem přišel mail s podrobnostmi – jednalo by se o akci, kterou organizuje ministerstvo (teď zrovna nevím čeho – dopravy ?) a jedná se o jízdu na bruslích po jihozápadní části Pražského okruhu.
To jsem zajásal – když pominu plán o ilegální akci a nezájem ŘSD, byla by možnost projet si dálnici ještě před dostavěním super. A v rámci euforie jsem odepsal: klasický banner jsou vyhozené peníze – pojďme to udělat jinak. Dejte mi trochu exkluzivity (projetí/projití předem) a obratem vám zadarmo zajistím článek, fotky a propagaci na několika dalších webech.
A tam to skončilo.
Poslední mail bylo lakonické předáme ke schválení a od té doby nic.
Škoda pro všechny zúčastněné.