TiK

V minulosti to bylo bez zábran, chápeš? Bylo to bez starostí a všechno bylo jako první jízda. Tam, kam jsi jel, tam nikdy nejel nikdo jinej

Rychlý pohled na brusle Landroller:Klady:Ma…(import z brusle.info/blog)

Rychlý pohled na brusle Landroller:

Klady:

  • Mají velká kola, ale přesto nízko položené těžištěVynikající jízdní vlastnosti při downhillu, speciálně při jízdě ve vajíčku. Při něm stojí kola skoro kolmo na vozovku a rychlost a stabilita je výborná.
  • Neuvěřitelná účinnost při brzdění pluhem
  • Úzká kola – na kvalitním povrchu velmi rychlá
  • Jízda na písku a jemném štěrku, sněhu a většině tvrdých povrchů či alespoň povrchů s pevným podkladem je bezproblémová

Zápory

  • Stopa kol není ve středu boty, boční svaly na nohou jsou namáhány více než na inlinech.
  • Kvůli nakloněným kolům není možný doublepush a odraz je možné vést jen do stran.
  • Kola nejsou za sebou a v kombinaci s nakloněním se ztrácí stabilita při zvednutí na přední/zadní kolo. Provaz je skoro nereálný.
  • Při ostrých zatáčkách s bruslemi za sebou díky různému náklonu přední brusle přetáčí a zadní nedotáčí.
  • Přes velké kola na rovném povrchu nejedou o tolik rychleji, než inline s 80mm koly.
  • Brusle jsou delší než schody, dá se jít jen bokem,. V případě nakročení na schod jen předním kolem se noha prolomí – není možné stoupnout prostředkem brusle na hranu schodu. Podobné problémy jsou při přejíždění větších překážek (koleje)
  • Úzká kola zapadají do škvír v dláždění
  • Bota příliš nevětrá.

Neutrální

  • Brusle jsou sice rychlé, ale nejsou příliš obratné.
  • Tvrdé pneumatiky – po dlažbě se sice jet dá, ale rozhodně to není potěšení.

Závěr:
Výborné brusle na downhill, pro běžnou jízdu nejsou výhody proti běžným bruslím příliš výrazné.

To jsou první postřehy. Rozsáhlejší a podrobnější recenzi si můžete přečíst v začátkem dubna v novém časopise o inline :)
A  další fotografie v galerii