TiK

V minulosti to bylo bez zábran, chápeš? Bylo to bez starostí a všechno bylo jako první jízda. Tam, kam jsi jel, tam nikdy nejel nikdo jinej

Takže uvedeme minulý článek na pravou míru. Nebo a…(import z brusle.info/blog)

Takže uvedeme minulý článek na pravou míru. Nebo alespoň aktuálně k současnému stavu.

Co se o závodech dá dočíst na stránkách ?

In-line závody 6,5 km a 3 km

Letos proběhne na Výstavišti velké setkání na bruslích. Jízda na 3 km je nesoutěžní, určená pro malé i velké, začátečníky a pokročilé. Závod na 6,5 km je soutěžní. Vemte brusle a přijďte v sobotu na Výstaviště, zažijete neopakovatelnou atmosféru velké in-line party!

Marathon Sport Expo

  • In-line závod 6,5 km: 15:00
  • In-line jízda 3 km: 15:45

Časomíra (pouze pro 6,5 km)

Kvalifikace

Závodů se může zúčastnit každý.

Startovné

  • na 6,5km – 300 Kč
  • na 3km – 150 Kč a děti do 10 let zdarma

Startovné zahrnuje

  • startovní tašku
  • oficiální tričko
  • Maratonský magazín
  • medaile po dojezdu v cíli
  • úschovu zavazadel zdarma
  • občerstvovací stanice (Mattoni, Isostar)
  • slevové kupóny od adidasu, Hervisu a dalších partnerů
  • slevy na vstupné do vybraných muzeí a do historických památek
  • Marathon Music Festival
  • dopravu MHD v den závodu

Občerstvení v cíli:

Všichní účastníci In-line závodů obdrží kupón na Tesco Pasta Party, která je otevřena v Marathon Sport Expu do 20 hod!

Takže tolik oficiální info a teď k trase:

Jako je zvykem pražských jízd, kostkám se organizátoři nevyhnuli (možnost byla okruhem přes stromovku).

A kolik kostek je ? Překvapivě málo. První již zmiňované u podjezdu železniční trati u bodu 1. Pět metrů nespárovaných kostek a betonový pruh.

Napojení na silnici u bodu 5 je spraveno novým asfaltem. Od bodu pět až k bodu 6 se jede po asfaltu. Sice nic moc, občas nějaké díra nebo takové ty hnussné drobné hrbolky, ale po asfaltu. Chuťovka je připravena u bodu 2 po podjezdu trati. Dva pásy slušně rozbitých kočičích hlav a jako bonus pár kanálů. Na výjezdu z pod tunelu, takže pár okamžiků než si oči zvyknou na světlo může být zajímavých.

Odtamtud až k cíli se jede po asfaltu. Není mi jasné vyřešení prostoru start/cíl. Možností, kudy uhnout ze silnice do areálu výstaviště je několik. Záleží na pořadatelích, kde a jak přesně otevřou plot či sundají ozdobné sloupky. Stopy po přípravách tam dnes (den před startem) nebyly, takže netuším.

Zbytek trasy je popsán v článku o Stromovce.

Závěr

Na Prahu překvapivě trasa s minimem kostek. Jistě, šlo to i bez nich (u bodu jedna pokračovat rovně, objet celý okruh ve Stromovce a kolem a od prostřední šipky v plánku udělat obousměrný provoz do kopce a obrátku kolem jedné z fontán před výstavištěm (např).

Takhle je trasa vedená vedlejšími ulicemi, kde to jistě ovlivní i diváckou kulisu. Pokud tam nějaký divák zabloudí, tak kulisa bude.

Podle propozic se nepojede o hodnotnou výhru, ale vyhraje každý, kdo dojede. Za tři sta je to dražší, než taxíkem.

Rozhodnutí, zda startovat nebo ne je na vás.

PS. já jdu jen s foťákem