Testování nových rámů (jen zapůjčených). Po včerej…(import z brusle.info/blog)
Testování nových rámů (jen zapůjčených). Po včerejší montáži byl dnes na pořadu dne test nikoliv slalomový, ale na obyčejnou jízdu.
Test proběhl na trasa Poděbrady – Nymburk. Cestou tam na čas, zpět na vydýchání :)
Celkem 4, neboli dohromady něco přes 40km (ještě nějaké to ježdění po městech a kolem).
Měřená trasa má podle odklikání na mapy.cz (od motu k mostu) 8,5km.
První čas byl 20min, druhý 18:25 (průměrná rychlost 25km/h, resp. 28km/h – lehce zaokrouhleno).
A to mě Radek po telefonu hecoval, že za 17 :)
Samozřejmě občerstvení v Nymburku na náměstí – kdo ví, tak ledová tříšť je stále dobrá.
A co samotné rámy ?
Zoufale krátké. Tedy – o pár milimetrů kratší než ty moje běžné, ale i ty jsou na nějakou rychlost zoufale krátké.
Stejně jako jejich určitá měkkost, které má pomáhat při lepším slalomu je na běžnou jízdu kontraproduktivní – občas brusle nečekaně zaplave.
Na druhou stranu jsou lehké. Ale aby se to opravdu projevilo, muselo by být lehčí i bota. Ale aspoň to vypadá dobře.
Moje vytuněné brusle budily docela rozruch: napřed bruslaře vyděsilo řinčení uvolněných součástek na botách, pak je vyděsilo jak rychle jsem se kolem nich přehnal (Zleva, děkujiiii) a nakonec prvek překvapení, co to tam mám pod botama.
Horší to bylo s koly – modré Labedy plus ložiska Bont jsou velmi rychlé. Za předpokladu kvalitního povrchu. Pokud jsou hrboly, je to katastrofa protože ani kola, ani tenhle rám nárazy netlumí.
Večer jsem ještě jel na chvíli na Letnou – ale po najetých kilometrech jsem neměl nejmenší chuť na slalom. Stejně se mi povolil šroub držící rám u boty a bez speciálního imbusu pro odmontování kol se k němu stejně nedostanu.
Takže jsem párkrát objel Letnou (někde jsem musel nahnat posledních pár kilometrů do padesátky) a domů.