TiK

V minulosti to bylo bez zábran, chápeš? Bylo to bez starostí a všechno bylo jako první jízda. Tam, kam jsi jel, tam nikdy nejel nikdo jinej

Lehce jsem se přecenil

a bylo to tak akorát.

Trasa Stromovka – Troja – Holešovice – Karlín – Masarykovo nádraží, dál tramvají na Želivského, z ní už už pak na bruslích přes Strašnice – Náměstí bří Synků – Nusle – Národní divadlo, tramvají ke Hradu a zpět na Letnou. To celé prokládáno zastávkami na nových i starých místech k ježdění.

Ve Stromovce stavbaři finišují. Dokonce i nově vyasfaltovali. V TV se sice zmiňovali, že se jedná o cesty pro bruslaře, ale v praxi je na všech přístupových bodech k novému asfaltu zákaz bruslení. Plus nová asfalt je místy lehce rozbitý odsunem těžké techniky.

2009-06-08_17-56-40_08062009485 2009-06-08_17-58-12_08062009488 2009-06-08_18-04-34_08062009492

V Tróji dřevěné lavičky (zase bez vosku, ale zato s provozem aut směřujících k vodáckému centru), schovaný a nově objevený pomník u Mostu barikádníků. O kousek dál je první velké zábradlí, které jsem kdy sjel…

Zbytek cesty jsem se sice nikde nezastavoval, ale pokud se něco objevilo, zkusil jsem tam poslat nějaký trik rovnou z jízdy. A většinou se dařilo. Uvažoval jsem i o návštěvě strašnického skateparku, ale z dálky jsem tam viděl mnoho lidí a v návalu se jezdí špatně…

Na Letnou jsem přijel ještě funkční, ale domů jsem dojel z posledních sil. Ani to nebylo tak dlouhé (cca 30km), ale bylo toho dost.