TiK

V minulosti to bylo bez zábran, chápeš? Bylo to bez starostí a všechno bylo jako první jízda. Tam, kam jsi jel, tam nikdy nejel nikdo jinej

Proč nemám rád rychlobruslaře, díl druhý

Protože jsou zlo.

Ale no tak, tenhle úvod už jsem použil. Co trochu originality ? Ale co originálního o rychlochrtech napsat ? Něco se najde.

Takže proto:

Dovedou poradit

Nejenže dovedou poradit, ale radí hodně a rádi. Vlastně často radí bez toho, že by kdokoliv o jejich rady stál. Ono také není o co stát – protože rady se týkají toho, co mají dělat ti druzí. Že mohou jezdit jinde, že se nemají plést a nebo že tomu vlastně vůbec nerozumí.

Takový rychlobruslař má jasno – on má pravdu a je chyba okolí, že nechápe jeho geniální myšlenky a organizační metody.

Rádi se organizují

Když už se honíte po okruhu, tak je potřeba se s někým porovnat. Takže se sdružíte a porovnáváte, co se tak porovnat dá. ALe to nestačí. Je potřeba více oficiálních organizací, které zastřešují jednotlivé porovnávače a vydavají pravidla s různým stupněm závaznosti pro ostatní.

Ale zde do toho bohužel vstupuje první bod – ti co něco dělají dostávají rady od těch vedoucích, jak moc špatně to dělají. Výsledkem je znechucení a vznik další organizace.

V konečné fázi je dvacet rychlobruslařů v dvaceti pěti organizacích, které si navzájem jdou po krku a nenávidí se. Případně se rvou o peníze.

Zpovzdálí je zábavné to sledovat, ale přímo se toho účastnit…

Myslí jen na sebe (případně svůj oddíl)

Kombinace prvního a druhého pravidla. Poradí ostatním a pro sebe udělají maximum. Ale udělat něco ve prospěch sportu jako takového ? Těžko. Už to není jen rada (pravidlo 1) a podpořili by tím i nějakou znepřátelenou organizaci (pravidlo 2). Takže každý na svém písečku a nic z toho. Kontrast s DYI hnutím je až neuvěřitelný.

Nepoužívají zdravý rozum.

No koho by napadlo do kopce jezdit na bruslích a dolů autem, když logika věci velí postup přesně obrácený ?

Však by se ještě něco našlo. Ale musím si nechat něco na příště.