TiK

V minulosti to bylo bez zábran, chápeš? Bylo to bez starostí a všechno bylo jako první jízda. Tam, kam jsi jel, tam nikdy nejel nikdo jinej

Příprava na jaro

Proč já si vlastně nekoupím nové brusle ? A místo toho látám ty staré. Po koupení nových lišt nastal čas zkusit udělat něco s botou.

První (a zatím poslední test).

Komponenty

Brusle rozebrat a do prkénka  vyvratat dvě díry na šrouby doržící rámy. Přišsroubovat spolu s nějakým starším, ideálně kovovým rámem. Bez kol. Prkénko nechat přečnívat od boty.

Rozehřát opalovací pistoli a zažít tavit umělou hmotu. Velké škvíry vyložit nařezanými kousky umělé hmoty a roztavit. Nespálit si ruce nebo botu brusle!. Zatím jen na hrubo.

260220125016 260220125015 260220125017

Nechat vychladnout. S botou je možné manipulovat – umělá hmota je sice skoro tekoucí, ale rychle tuhne a prakticky nikde nedkapává.

Rozžhavit umělou hmotu na spodku brusle a přitahováním šroubů lišt nechat lišty do prkénka obtisknout. Zároveň se i z druhé strany prkénko přizpůsobí botě. Pozor, pokud se hodně nahřeje bota, je možné vytrhnout uložení šroubů přímov botě – a to je dost špatně napravitelné!

Dožhavit okraje brusle s ohledem na estetiku. Nechat vychladnout.

260220125025 260220125024 260220125020 260220125019

Pilou a pak brusekou doladit tvar i velikost “podrážky”. Na grindy co nejvíc, ale aby se daly nohy dát k sobě.

260220125022 260220125021 260220125027 260220125023

Mě to stačí na jednu brusli, možné provést na obě. Po montáži se brusle zvedne o cca 8mm – na první jízdu rozdíl není.

Montáž je hotová a zítra jdu otestovat jak to dopadlo.

Polkud se ptáte, proč jsem si nekoupil rovnou něco takového, tak

  • pro mé brusle to není možné použít
  • nové brusle (zatím) nechci
  • baví mě něco montovat
  • a něco originálního na brusli.

Takže doufám, že za pár hodin času a 70 Kč to chvíli vydrží.

A jak to jezdí ?