TiK

V minulosti to bylo bez zábran, chápeš? Bylo to bez starostí a všechno bylo jako první jízda. Tam, kam jsi jel, tam nikdy nejel nikdo jinej

Noční jízda v několika bodech účast slušná, i k…(import z brusle.info/blog)

Noční jízda v několika bodech

  • účast slušná, i když číslo od pořadatelů (1000) se mi zdá hodně přestřelené. Polovině bych možná uvěřil
  • organizace… no, nějaká byla. Ale ono když na jízdu přijde XX bruslařů, kteří jsou rádi, že jsou rádi a najednou mají plynout s davem, který jede rychleji, než jsou zvyklí, začne to skřípat.
  • Trefovat se do rychlobruslařů (pardon, ono se neví, jak se poznají) Takže jinak: trefovat se do postav v elastiku s nízkýma botama a osazením 4×100 je příliš snadné. Až se naučí (na nějakých bruslích vhodných pro začátečníky) nešmajdat či korigovat rychlost alespoň částečně podle okolí, už se o nich bude vtipkovat hůř.
  • Pustit či nechat dav jet nekontrolovaně na jinak používané cyklostezce v obou směrech je hovězí nápad a selhání organizace. Obzvlášť když je pro ně zavřena silnice. Následky střetu co jsem viděl nebyly nic pěkného. (Bláboly o helmách a chráničích budu z diskuze rovnou mazat. )
  • To že se rozbíjet hudební doprovod považuji spíše za plus (Zdener: „Ty tympány minule byly lepší!“)..
  • Škoda, že jediné dvě jízdy Prahou mají polovinu trasy stejnou.
  • Nejlepší část bylo druhé neoficiální kolo Podolím. Sluchátka na uši a konečně se pořádně rozjet.
  • Inteligence řidičů, kteří stojí, před nimi policista, co zavřel dopravu a oni přesto troubí je rovna počtu koleček průměrného bruslaře. Na jedné brusli.
  • Konečně jsme měli noční jízdu potmě.
  • Letnou reprezentovalo bezpočet bruslařů; Tóča chyběl.