Reklamace K2

tedy ne já, ale banánový magistr brusle k2 hodlat nebude a ty koupené zkouší reklamovat. No prosím, pokus slušný. A zábavný. Stejně jako trvalé označování  dřevěné brusle na rozdíl od bambusové – protože právě bambus je základním materiálem pro tyto brusle.

O najetí 50 až 100 km za týden pomlčím. Dá se to, ale pravděpodobné to příliš není.

K2 reklamace ignoruje ! tvrdí.

Po té, co mu v zákonné lhůtě přišlo vyjádření, ve kterém ho poslali ke všem čertům – nešetrné zacházení – pokřikuje, že je ignorován. Opravdu ?

Jak je vidět na fotkách, tak buď neumí bruslit, nebo to byl nějaký roztomilý pád – takhle odřené kovové poutko prostě samo nevznikne. A ještě k tomu mi to připomíná experty z půjčovny –maximální silou rvou za tkaničky, přezky, cokoliv – dokud do nohy proudí nějaká krev, je to špatně a je třeba ještě přitáhnout. Takže ve výsledku mají utaženo přes nárt, volno na prstech a brusle jim stejně nesedí. Ale to jsem odbočil.

brusle-k2-3 brusle-k2-5

Mimochodem, zmiňovaný prasklý rám  na fotkách vidět není. Odřený od pádu (proboha, takhle nikdo snad ani šmajdat nemůže) ano. Mimochodem –ojetá kolečka.Na fotce vidím osazení co dům dal, třetí kolo chybí a druhá mi přijde výrazně menší, než první a poslední. Jestli jim to s tímhle přinesl na reklamaci, tak ho vyhodili zcela právem – nová kolečka doma do skříně, ojetiny do bruslí a šup to jít vrátit. Nebo to tak aspoň vypadá.  

A pokud by vás někde překvapil slovosled – račte tudy. Dostane se vám vysvětlení

Články na podobné téma

 

Reagovat

Komentare musi byt schvaleny adminem. Proto se hned po odeslani neobjevi.

Pokud se neobjevi do 24 hodin, z nejvetsi pravdeposobnosti nebyl schvalen