Reklamace K2
tedy ne já, ale banánový magistr brusle k2 hodlat nebude a ty koupené zkouší reklamovat. No prosím, pokus slušný. A zábavný. Stejně jako trvalé označování dřevěné brusle na rozdíl od bambusové – protože právě bambus je základním materiálem pro tyto brusle.
O najetí 50 až 100 km za týden pomlčím. Dá se to, ale pravděpodobné to příliš není.
K2 reklamace ignoruje ! tvrdí.
Po té, co mu v zákonné lhůtě přišlo vyjádření, ve kterém ho poslali ke všem čertům – nešetrné zacházení – pokřikuje, že je ignorován. Opravdu ?
Jak je vidět na fotkách, tak buď neumí bruslit, nebo to byl nějaký roztomilý pád – takhle odřené kovové poutko prostě samo nevznikne. A ještě k tomu mi to připomíná experty z půjčovny –maximální silou rvou za tkaničky, přezky, cokoliv – dokud do nohy proudí nějaká krev, je to špatně a je třeba ještě přitáhnout. Takže ve výsledku mají utaženo přes nárt, volno na prstech a brusle jim stejně nesedí. Ale to jsem odbočil.
Mimochodem, zmiňovaný prasklý rám na fotkách vidět není. Odřený od pádu (proboha, takhle nikdo snad ani šmajdat nemůže) ano. Mimochodem –ojetá kolečka.Na fotce vidím osazení co dům dal, třetí kolo chybí a druhá mi přijde výrazně menší, než první a poslední. Jestli jim to s tímhle přinesl na reklamaci, tak ho vyhodili zcela právem – nová kolečka doma do skříně, ojetiny do bruslí a šup to jít vrátit. Nebo to tak aspoň vypadá.
A pokud by vás někde překvapil slovosled – račte tudy. Dostane se vám vysvětlení