TiK

V minulosti to bylo bez zábran, chápeš? Bylo to bez starostí a všechno bylo jako první jízda. Tam, kam jsi jel, tam nikdy nejel nikdo jinej

Krátce,

Letná, zídky. Bez pádu. V sedm večer tma. Pokusy o royale (hliníkový rám, 80mm kola).

S deštěm v zádech

Podzim mě dohonil. Jen pár slunečných chvil a pak voda.

Během té nedeštivé části jsem si stihl postavit překážku z umělohmotné silniční zábrany a obratem se na ni rozbít. Po zatížení dalšími kusy rozebraného Stalina už to bylo v pořádku a jezdilo se dobře.

Objevili se dva kolegové – ale moc se hecovali a já už na kolenou krvavý flek měl. Zbytečná práce. Jen se pak ptali, zda-li znám trik se zvířecím jménem: nabídl jsem jim trik “zpocený vepř”. Na otázku jak to vypadá jsem jen předvedl piruetu.

Nepochopili.

O chvíli později začalo pršet. Nepříjemná byla cesta přes rozkopanou Hradčanskou: namoklý prach pekelně klouzal a nedalo se ani stát. Ale nějak jsem to přeskotačil…

Magazinline

časopis o bruslích a bruslařích skončil.

  Milí rychlobruslaři Udělali vám nový okruh. A …(import z brusle.info/blog)

 

Milí rychlobruslaři

Udělali vám nový okruh. A to vám přeju. Hned u jedné z nejfrekventovanějších silnic v Praze. Se zatáčkami, které (alespoň na spodním okraji) vynáší ven. S přístupem přes downhill, který ty slabší z vás rozpláče sklonem metr výška na padesát délkových a hromadně ho budete scházet po trávě. Přenášet brusle. Mimo schválený povrch by se mohly kola ošoupat. A to je špatné, jak jste si jistě přečetli v těch správných internetových diskuzích. Ale nebojte. Okruh má slušný povrch a pokud se na něj ve zdraví dostanete, tak během inhalace zplodin z blízké křižovatky kola neošoupete.

Okruh má nula celá nula nic na délku. Podívejte se na video. Ale to je vám přece jedno. Rádi se honíte za svými ocasy dokolečka dokola. Jako pejsci. Stejně štěkáte, když se do vás kopne. Tak vrrr haf a šup na start nového okruhu pro vás.

 

Tedy pro vás – označení je standardní cyklostezka. Takže zapomeňte na nárokování si “tady je to naše”. Není, prostě není. Opravdu. Chtěl bych  věřit, že nejste tak hloupí, abyste na tomhle trávili čas. I když – bez okruhu, který si můžete nárokovat byste museli mezi lidi do divokých ulic. To by vás mohlo rozrušit – tudíž beru zpět a vraťte se do vymezeného oválu. Můžete lépe porovnávat a agorafobie vás pravděpodobně mine.

Takže co na závěr ?

Reálná zkušenost s novou stavbou. Ne jako nejmenovaný server pracující ctrl+c(izí tisková zpráva) a ctrl+v(lastní). Fotky, video. Dost materiálu, abyste zase založili aspoň tři diskuze.

A stavba ? Třeba to bude mít praktický význam. Pokud to jediného bruslaře odradí od rychlobruslení, je to dobře. Apoň se vás bude na startech vašich závodů prát méně.

Aktualizace:

Aha, tak to moje chyba. V nejakem rannem stavebnim planu, do ktereho jsem mel moznost nahlizet, byl okruh oznacen jako „rychlobruslarsky oval“ – a ac zrejme pozdeji zmenil oznaceni/funkci, zustal v me hlave takto zafixovan. Jedna se jen o “ dráhu pro bruslaře“.

Rychlobruslaři pozor, na start teď

Udělali vám nový okruh. A to vám přeju. Hned u jedné z nejfrekventovanějších silnic v Praze. Se zatáčkami, které (alespoň na spodním okraji) vynáší ven. S přístupem přes downhill, který ty slabší z vás rozpláče sklonem metr výška na padesát délkových a hromadně ho budete scházet po trávě. Přenášet brusle. Mimo schválený povrch by se mohly kola ošoupat. A to je špatné, jak jste si jistě přečetli v těch správných internetových diskuzích. Ale nebojte. Okruh má slušný povrch a pokud se na něj ve zdraví dostanete, tak během inhalace zplodin z blízké křižovatky kola neošoupete.

2009-10-03_18-42-08_031020091153 2009-10-03_18-43-02_031020091155

Okruh nula má celá nula nic na délku. Podívejte se na video. Ale to je vám přece jedno. Rádi se honíte za svými ocasy dokolečka dokola. Jako pejsci. Stejně štěkáte, když se do vás kopne. Tak vrrr haf a šup na start nového okruhu pro vás.

 

2009-10-03_18-43-42_031020091157 2009-10-03_18-43-56_031020091158

Tedy pro vás – označení je standardní cyklostezka. Takže zapomeňte na nárokování si “tady je to naše”. Není, prostě není. Opravdu. Chtěl bych  věřit, že nejste tak hloupí, abyste na tomhle trávili čas. I když – bez okruhu, který si můžete nárokovat byste museli mezi lidi do divokých ulic. To by vás mohlo rozrušit – tudíž beru zpět a vraťte se do vymezeného oválu. Můžete lépe porovnávat a agorafobie vás pravděpodobně mine.

Takže co na závěr ?

Reálná zkušenost s novou stavbou. Ne jako nejmenovaný server pracující ctrl+c(izí tisková zpráva) a ctrl+v(lastní). Fotky, video. Dost materiálu, abyste zase založili aspoň tři diskuze.

A stavba ? Třeba to bude mít praktický význam. Pokud to jediného bruslaře odradí od rychlobruslení, je to dobře. Apoň se vás bude na startech vašich závodů prát méně.

A ještě video

Tečka za sezónou

byla v Pardubicích. Alespoň tou oficiální. Tentokrát byla jízda komornější, ale s velmi příjemnou atmosférou a lehce změněnou trasou. Každá kdo nejel může jen litovat.

Předtím jsem se jel projet ke Kunětické hoře. A nějak mě popadlo a pustil jsem stopky a teď na mapy.cz odcvakal vzdálenost. Takže 6km (o něco málo více) za 15 minut nějaké drobné. Což je 24km/h neboli pěkné zevlování. Subjektivně mi to přišlo rychlejší…

 2009-10-05_18-14-12_051020091170 2009-10-05_18-29-50_051020091174

2009-10-05_18-39-16_051020091175 2009-10-05_18-49-10_051020091181

 2009-10-05_18-49-22_051020091182

Ujel jsem maraton

ne nějaký závod – proboha, to ne. Ale spojil jsem všechny oblívené trasa: Stromovka – Troja – Karlín – Masaryčka, tram Želivského, přes Strašnickou a Nusle na Výtoň. Dvorce, bus kus před Budějovickou, Vyšehrad, Nuselský most, Ječnou mezi tramvajemi dolů na Karlák. Smíchov, tram do Řep. Přes Řepy, Bílou  horu, Vypich, Ladronku, Strahov zpět kolem Hradu na Hradčanskou. Via mapy.cz 44km. Zhruba za čtyři hodiny.

Sakra, nějak se honím za čísly… Měly bych ubrat.

Zákazníky nebrat

Inline off-road edit

Do sluchátek

http://musicserver.cz/clanek/27213/Lights-princezna-z-rise-snu/