5.3.2012, 00:32 | tik
je to dobré (i když zima ještě neskončila). Pár stovek km na kole se prijevilo a jezdí mi to skoro lépe než na podzim. A svaly bolí jen ty, které se na kole nehýbou (tolik).
Jen mě přestává bavit Letná a pokukuju po skateparku na Černém mostě – ano, to je ten přes celou Prahu.
5.3.2012, 00:26 | tik
O co šlo ?
Stručně: v zásadě drží.
Na několika místech se část prkénka odloupla, ale celek drží až podivuhodně dobře.
A jak to jezdí ?
Tak různě. Někdy mám pocit, že se to ani nehne a brusle místo grindu zůstala přilepená. A pak se dostanu na lehce navoskovanou hranu a je je to k nezastavení. Takže vlastně také dobré.
Největší problém je to, co jsem považoval za nejmenší prkotinu: zvýšení boty. Těch pár milimetrů je znát a při delší jízdě je cítit, že je jedna noha namáhaná víc. Ale to by mělo vyřešit “podražení” i druhé boty.
28.2.2012, 00:28 | tik
Ach jo.
Mimochodem zcela reálný inzerát – tak tam klidně zavolejte, jestli máte zájem.
27.2.2012, 00:46 | tik
jako když se dozvím dalším ročníku závodů, s kterými poslední tři roky pomáhal, z úplně jiných stránek, včetně použité (a ukradené) fotky.
A to ne že bych se neptal.
Aneb řeči o Krupkové, kterou jsem do teď měl tendence bránit, byly spíše pravdivé.
27.2.2012, 00:19 | tik
Proč já si vlastně nekoupím nové brusle ? A místo toho látám ty staré. Po koupení nových lišt nastal čas zkusit udělat něco s botou.
První (a zatím poslední test).
Komponenty
Brusle rozebrat a do prkénka vyvratat dvě díry na šrouby doržící rámy. Přišsroubovat spolu s nějakým starším, ideálně kovovým rámem. Bez kol. Prkénko nechat přečnívat od boty.
Rozehřát opalovací pistoli a zažít tavit umělou hmotu. Velké škvíry vyložit nařezanými kousky umělé hmoty a roztavit. Nespálit si ruce nebo botu brusle!. Zatím jen na hrubo.
Nechat vychladnout. S botou je možné manipulovat – umělá hmota je sice skoro tekoucí, ale rychle tuhne a prakticky nikde nedkapává.
Rozžhavit umělou hmotu na spodku brusle a přitahováním šroubů lišt nechat lišty do prkénka obtisknout. Zároveň se i z druhé strany prkénko přizpůsobí botě. Pozor, pokud se hodně nahřeje bota, je možné vytrhnout uložení šroubů přímov botě – a to je dost špatně napravitelné!
Dožhavit okraje brusle s ohledem na estetiku. Nechat vychladnout.
Pilou a pak brusekou doladit tvar i velikost “podrážky”. Na grindy co nejvíc, ale aby se daly nohy dát k sobě.
Mě to stačí na jednu brusli, možné provést na obě. Po montáži se brusle zvedne o cca 8mm – na první jízdu rozdíl není.
Montáž je hotová a zítra jdu otestovat jak to dopadlo.
Polkud se ptáte, proč jsem si nekoupil rovnou něco takového, tak
- pro mé brusle to není možné použít
- nové brusle (zatím) nechci
- baví mě něco montovat
- a něco originálního na brusli.
Takže doufám, že za pár hodin času a 70 Kč to chvíli vydrží.
A jak to jezdí ?
24.2.2012, 00:18 | tik
Po týdnech příprav a diskuzí proběhla valná hromada Českého svazu kolečkového bruslení – v zásadě akce, o kterou by se mohli zajímat všichni bruslaři.
Ale moc to tak nevypadá. Na oficiálních stránkách ticho a jediné info se objevilo na fossa.cz.
A jediným výstupem (snad, zatím) je nové předsednictvo ČSKB:
Předsednictvo:
Michal Hrazdíra
- narozen 1977
- Předseda in-line klubu Black Ice založeného v roce 2005
- Organizátor brněnských in-line jízd městem pro širokou veřejnost
- Zkušenosti s jednáním se sponzory a reklamními partnery
- Manažerské zkušenosti s řízením firmy
- iniciátor aktivit ke změnám ve svazu cyklistiky
- několikanásobný mistr ČR v cyklistice, osmý na MS v Hamiltonu a čtrnáctý na OH v Aténách
- Takřka dvacet let zkušeností s vrcholovým sportem, reprezentací a administrativou ve sportu
- Zkušenosti s komunální politikou, člen Rady Městské části Brno Líšeň
Ing. Jaroslav Kania
- Narozen 1959
- Předseda in-line komise při ČAUS
- kvestor Slezské univerzity v Opavě
- člen USK Opava (Univerzitní sportovní klub)
- od roku 2004 příprava závodního prostředí v Opavě pro in-line bruslení (především veřejnost, děti)
- Organizátor Akademického mistrovství ČR + Českých pohárů v in-line Půlmaratonu
- Od roku 2005 spolupráce na výuce in-line pro děti a veřejnost
- V letech 2006 – 2011 hlavní organizátor Nočních jízd Opavou na in-line bruslích
- Metodická spolupráce s ostatními organizátory večerních jízd v ČR
- Iniciátor vzniku in-line tras v Opavě
- Hlavní řešitel úspěšného projektu SILESIA Inline Crossboarder
- Publikační činnost v oblasti in-line
Tomáš Platil
- narozen 1967
- od roku 2005 tajemník a člen VV Tělovýchovná jednota SOKOL Praha 9-Běchovice II.
- od roku 2006 předseda in-line oddílu
- od roku 2008 pořadatel Běchovické korunky / seriálu in-line závodů pořádaný ve sportovním areálu Na Korunce, Praha 9 /
Krom in-line :
- od roku 2003 pořadatel Počernického duatlonu
- od roku 2008 pořadatel Počernického triatlonu
- Zkušenosti s jednáním se sponzory a reklamními partnery
- Manažerské zkušenosti z řízením firmy
Petr Lochman
- narozen 1973
- od roku 2003 kolečkové rychlobruslení, člen několika in-line klubů i v zahraničí
- celkově 57 vítězství v in-line závodech od roku 2003, 2 x vítěz LifeInLine Tour
- od roku 1986 cyklistika / cyklokros, od roku 1991 na mezinárodně profesionální úrovni (zahraniční stáj)
- od roku 2008 fitness trenér a instruktor fitness
- 2. trenérská třída v cyklistice
- zakládající člen SSC Otrokovice
- konzultant prvních ročníků seriálu LifeInLine Tour
Martin Máčel
- úspěšný organizátor několika významných zahraničních výjezdů (Le Mans apod.) českých bruslařů
- neúnavný propagátor inline bruslení, který má velikou zásluhu na tom, že reportáže z inline akcí jsou vysílány v České Televizi a na Nově
Revizní komise:
Takže stálo to za to ? To ukáže čas.
22.2.2012, 01:50 | tik
Z mnoha videí mě nejvíce baví tohle http://vimeo.com/37026099