po krátké zmínce jsou tu fotky. A vypadá to moc dobře. Nejen nově postavené zábradlí, ale dostatek railů a zídek v nejbližším okolí, které doufám vyhecuje pár lidí k něčemu fakt drsnému.
Schovaný kdesi v Podolí. Tlustý, ale sjízdný. A podle odření i hojně ježděný.
jsem nenafotil. Zatím.
Hodně mě namlsala tahle fotka z facebooku – je prostě sladká.
Což mi sice odhalilo, kde je poslední spot, ale než jsem večer vyrazil, tak jsem mohl fotit jen tohle (jen z mobilu):
a jsem moc moc rád, že mě to nechytlo někde na cestě.
Prasklý rám už byl neúnosný a něco se s ním muselo udělat. Sáhl jsem do svých zásob a vzal poslední, jakž-takž funkční rám.
Výměna byla docela rychlá a protože jsem neměnil kola, tak i poměrně čistá.
Rozložené brusle:
A ještě pokus, jak by K2 FrontMan vypadaly jako trekové brusle. Ano, stále mě to ještě láká.
Po zveřejněném videu bylo jasno – minimálně o dvou spotech. Takže tady jsou fotky:
Dvojitý rail. Mimochodem, tohle místo by si zasloužilo i svou zmínku v historii – jeden z prvních “velkých” railů". A co tam čeká ? Dva lámané raily, odjezd z dlouhého kopce a rozumné místo na rozjezd – i když povrch by mohl být lepší. A křoví čerstvě prořezáno.
Několik zídek. Pár nižších, čerstvě opravených a jedna vysoká, podle videa asi s nájezdem. Bude se muset hodně voskovat, ale zase vzhledem k blízkosti na obou stranách budou zajímavá komba.
A pro drsnější povahy je tam velký rail. VELKÝ.
Ano, i to se dá. Vzhledem k probíhající opravě je silnice ve dvou pruzích zhruba mezi Pražského povstání a Vyšehradem zavřená pro auta a zároveň pokrytá zcela novým hladkým asfaltovým kobercem. Není to sice na celodenní jízdu, ale jako zpestření jízdy Prahou se to dá.
A dost se těším, až tahle oprava dojde na Nuselský most… třeba tam uděláme závody ve slalomu – nebo tak něco.
A samozřejmě – k ničemu vás nenavádím a každý doufám ví, co dělá…