TiK

V minulosti to bylo bez zábran, chápeš? Bylo to bez starostí a všechno bylo jako první jízda. Tam, kam jsi jel, tam nikdy nejel nikdo jinej

Ti rychlobruslaři jsou snad začarovaní

Velký Osek halu pro Sáblíkovou nemá, ale už za ni dluží osm milionů

  • 2007 – obec Velký Osek založila společnost Velkoosecká sportovní a vložila do ní pozemky, na nichž má hala vyrůst.
  • 2008 – dokončena vizualizace a architektonické plány. Termín dokončení stanoven na 2009. Nenašel se však investor.
  • Leden 2009 – první zmínky o tom, že hala má investora. Je to Čech a dá 1,5 miliardy korun.
  • Říjen 2010 – Jiří Otta, hlavní iniciátor rychlobruslařské arény, přišel o křeslo starosty Velkého Oseku. Nový starosta Pavel Drahovzal chce nejprve znát jméno investora.

BUR286b61_NBS_Velky_Osek_vizualizace_2

Zbytek článku na idnes.cz

Cyklostezky… opravdu ?

Cyklostezka jen pro trpělivé: dvě stě metrů lemuje 19 značek

SOT39d1a1_164707_1612967

Jak neumět psát recenze. Česky.

Chimera Harmanus IV – recenze koleček

Noční návraty přes Letnou

“jen” pěšky a “jen”  s mobilem

150320111404 150320111405 150320111409 150320111410 150320111411 150320111413 150320111415 150320111416

Letenské garáže

se mají čile k světu. To zase budou aut.

140320111389

Pylová sezóna

ne Letné začíná.

Znamená to dvě věci

  1. je definitivně jaro
  2. skejťáci s alergií na pyl nebudou štastní

150320111398

Prvních

30km/den na bruslích. Bolí mě nohy.

Tunel pod Vítkovem, jaro 2011

a stav ?

Stále oficiálně neotevřen. V první části stezky dokonce jezdí náklaďáky ze stavby, také místo asfaltu je jen hromada písku

110320111332

Samotný tunel už není zahraze, ale na otevření to také nevypadá. Tudíž vstup na vlastní nebezpečí.

110320111334

Mimochodem část od tunelu k Hlaváku je docela děsivá – hromady odpadků, socky tam opalují kabely (dle charakteristického smradu a zbytků) a vůbec to tam vypadá dost nechutně.

Snad to do jara městská část uklidí…

Prahou

Jen krátká projížďka – z Letné dolů Kostelní (zapomněl jsem zapnout GPS, takže nevím, jak moc pomalu), přes most a z Masaryčky na Želivského tramvají. Na Želvě trochu ježdění na betonových lavičkách vedle Cassablancy a pak street na Žižkov do práce.

Odtamtud Vinohradskou. Po zimě první street, adrenalinu bylo dost a dost a tep jsem měl kolem 200…

Odtamtud kolem Hlaváku a přes Štvanici na Vltavskou kolem ministerstva a odlchsool railu. Tramvají na Letnou, chvilka na lavičkách a domů.

130320111388 130320111381  130320111386

Mimochodem – bývalá hospůdka Pod topoly je opravdu bývalá…

130320111380 130320111378 130320111379

Další historie

jedna z prvních zídek, které se jezdily. Nízké, sklon nic moc…ale počítalo se to.

Bohužel jsou umístěny před ministerstvem hnoje  zemědělství a pokud tam zrovna zemědělci neprotestují, vrátní se nudí a vyhazují kohokoliv, kdo se na zídky jen podívá. 130320111375 130320111372 130320111373 130320111374

Ale protože je nebavilo ani to,  jsou tam navařeny zábradlíčka a pěknými hrboly nahoře – a tím tenhle spot vzal definitivně za své.