TiK

V minulosti to bylo bez zábran, chápeš? Bylo to bez starostí a všechno bylo jako první jízda. Tam, kam jsi jel, tam nikdy nejel nikdo jinej

Žižkov

na první pohled nevypadá jako místo pro bruslení. Ale (relativně) nově otevřená stezka po trase zrušené železniční trati toto vyvrací. Je výborná.

Od křižovatky Husiská / Seifertova zpočátku hned vedle kolejí nové železniční tratě se stezka vine přes most s úchvatným výhledem na Husitskou a pokračuje dál pod Vítkovem.

2010-05-22_19-07-52_220520101947 2010-05-22_19-09-02_220520101949 2010-05-22_19-09-40_220520101950

Nabízí nové a neotřelé pohledy do zadních části žižkovských domů a dvorů, stejně jako neobvyklé panorama Prahy.

2010-05-22_19-10-32_220520101952 2010-05-22_19-10-44_220520101953 2010-05-22_19-11-02_220520101954 2010-05-22_19-09-40_220520101950

Nádherný povrch a velmi mírné stoupání – bohužel končí v tunelu. Doslova. V něm bylo příliš tmy, abych pokračoval dál, obzlášť když nevím, jak je dlouhý. Dvě stavařská světla kdesi v dáli v žádném případě nestačila.

2010-05-22_19-15-36_220520101957 2010-05-22_19-16-26_220520101959 2010-05-22_19-17-18_220520101960

2010-05-22_19-19-08_220520101961 2010-05-22_19-20-28_220520101963  2010-05-22_19-12-24_220520101956

Otočka a z lehkého svahu rovnou dolů. Jediná výtka je k dojezdu  – není tam. Je třeba si uvědomit, že brzdit je třeba začít dříve, než je vidět konec u Hlavního nádraží :) Stejně jako zprávy, že je možné tunelem projet pod Vítkovem až někam směrem k Ohradě či Na krejcárek jsou v tuto chvíli poměrně přehnané.

Čísla z GPS mi v tuhle chvíli buddyway nechce vydat, takže je doplním, až nahodí web.

zizkov

Mapku a stručný popis lze najít i na inlinemap.net.

2010-05-22_19-07-04_220520101946

Přes relativní krátkost (pod 2km  jeden směr) se mi tam hodně líbilo. A jen co bude průjezdná z obou stran, jistě ji zapojím do svých toulek městem.

A tady je odkaz z druhé strany.