Jedná se o kola dodávaná k bruslím K2 The Don – takže defaultní kola. Od kterých málokdo čeká zázraky. Mimochodem – stejnými koly jsou vybaveny i K2 Il Capo a možná i další ze série Commission. Tudíž se s nimi setká dost lidí – možná jako s prvními.
Parametry:
- Velikost: 80mm
- Tvrdost 84A
Kola jsou profilovány pro street – čili jízdu po městě (schody, skoky, ulice). Nemají obdéníkový profil jako agresivní ani štihlý eliptický jako rychlobruslařská – tahle kola jsou něco mezi.
Pozn. Porovnávám s koly Labeda Team Racing 80 mm/84A, tudíž velmi podobnými. A v rámci objektivy musím říct, že Labedy považuji za jedny z nejlepších kol pro “normální” bruslení.
Kola jsem získal sice jetá, ale v podstatě jen špinavá a ani vrchní hladká vrstva nebyla nikde sjetá. Takže jako nová :).
Montáží se zabývat nemusím, nandat ložiska a vložit kola do rámu – na tom není co recenzovat. Vzhůru na ulici.
První kroky – a něco je špatně. Nějak to nejede. Ložiska jsou vcelku nová, takže co – kola. Subjektivně to jede stejně jako Labedy (aktuálně s rozlámanými středy a velikostí mezi 70-75mm podle stupně ojetí). To je špatně. Moc špatně.
Z chodníku na hladký letenský mramor. Tady je to o něco lepší, ale zase – na to že jsou to nová kola je to slabé. Nechce se jim nabrat rychlost a při jízdě setrvačností dost ztrácejí.
Dál na mramoru podkluzují – jasná hranice u Labed, kdy je jasně poznat, kdy ještě drží stopu a kdy se už “utrhnou” není čitelná – párkát jdu v zatáčce k zemi.
Pár skoků – a ani dopady kola příliš netlumí. Ostatně jízda po nekvalitním povrchu (jakýkoliv přesun po Praze) je poměrně nekomfortní.
Poslední test ve skateparku na Smíchově. Na kovových překážkách kloužou a ustřelují – opět zcela náhodně a nečitelně.
Možná by byla zajímavá na freestyle slalom, kde by se jejich nevýhody mohly změnit ve výhody, ale na to jsou zase poměrně velká.
Závěr: Nebrat. Nekupovat jak náhradní a za cenu kolem 650Kč za 4 koupit něco jiného. Drsnější je mohou vyhodit rovnou z nových bruslí a ani je nepoužívat.
Psáno pro inline-bruslení.cz